چه مدت طول خواهد آن را برای کراتینین برای بازگشت به حالت عادی پس از پیوند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پیوند کلیه درمان برای طولانی کردن عمر بیماران است. سطح کراتینین سرم مهم است تا منعکس کننده بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مورد آزمایش قرار، به طوری که بیماران انتظار سطح کراتینین آنها به حالت عادی بازگشت. چه مدت طول خواهد آن را برای کراتینین به بعد از پیوند کلیه می آیند به حالت عادی؟

اگر شما اتفاق می افتد به نارسایی کلیه و ساخته شده است که پیوند کلیه، باید به نتایج حاصل از پیوند کلیه مراجعه کنید. امروز، من فکر می کنم شما می توانید اطلاعات مفید شما میخواهید بدانید که پیدا کردن. اگر شما هنوز هم هر گونه سوال دیگر، شما می توانید آن را به enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل. ما خوشحال به کمک هستند.

همانطور که توسط nephrologists معرفی، اگر بیماران اهداء کلیه همسان اند و این عمل جراحی موفقیت آمیز باشد، بیماران ممکن است پیدا سطح کراتینین آنها به حالت عادی در چند روز تا چند ماه بازگشت.

با این حال، قابل توجه است که با وجود پیوند کلیه درمان است که می تواند بیماران را به عنوان جمعیت عمومی زندگی است، هنوز قادر به کار به عنوان موثر به عنوان دو کلیه های سالم. پس از پیوند کلیه، سطح کراتینین نرمال است در اطراف 1.8 یا 1.9 از mg / dl است که کمی بالاتر از سطح طبیعی کراتینین در جمعیت عمومی.

اگر شما برای یک پیوند بلند مدت کلیه انجام داده اند و سطح کراتینین است که هنوز هم بالاتر از نرمال، شما باید GP و یا دکتر خود را آنلاین اطلاع به دریافت درمانهای موثر برای محافظت از پیوند کلیه و جلوگیری از دوم نارسایی کلیه.

برای کاهش عوارض جانبی در کلیه ها و سلامت کلی، ما بیماران را تشویق طب سنتی چینی را امتحان کنید، همراه با حمام دارو و حمام پا. این داروها می تواند تغذیه آسیب دیده سلول های کلیه کمک و حمایت از پیوند کلیه. اگر شما نیاز دارید، می توانید با ما اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خود را بگویید، بنابراین شما می توانید در جزئیات کمک کند.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1962.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، درمان نارسایی مزمن کلیه، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: